Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Като ги гледам колко са тънки кабелчетата и в тези дебели гофрета нищо чудно да се късат и от закачане на тръни, клони............и пр.
    Но е добре да се подържат в изправност.
    Като се отплесне човек веднъж и изтърве износена накладка да му надере диск, чак тогава разбира ползата от тази проста и много полезна система за оповестяване.
    Да ти кажа проста е ама май в другия смисъл, аз много повече харесвам решението на Опел - една ламаринка си стърчи от накладката към диска и в момента в който се износи накладката почва да опира и да свири. Няма кабели, мабели и т.н.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Това е решение от миналия век...
      Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
      Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Да ти кажа проста е ама май в другия смисъл, аз много повече харесвам решението на Опел - една ламаринка си стърчи от накладката към диска и в момента в който се износи накладката почва да опира и да свири. Няма кабели, мабели и т.н.
        E - това е защото Опел правят коли от времето когато още електричеството не е било открито

        ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Това е решение от миналия век...
        Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
        Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
        Как е реализирано това?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Ами как - датчика е затворена верига. Прекъснеш ли я - свети проблем. И те дразни и си оправяш кабелите (или накладките респективно).
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Ами как - датчика е затворена верига. Прекъснеш ли я - свети проблем. И те дразни и си оправяш кабелите (или накладките респективно).
            Значи вместо да подържаш в изправност 1 кабел, подържаш 2.
            Хитро е измислено, защото е важно да знаеш, че системата за оповестяване работи.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Това е решение от миналия век...
              Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
              Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
              не е от миналия на някакъв нов Опел сменях скоро и си бяха накладките с ламаринка, много по-добре отколкото кабели дето на всички са играли резачките

              ---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Ами как - датчика е затворена верига. Прекъснеш ли я - свети проблем. И те дразни и си оправяш кабелите (или накладките респективно).
              И на някой бус Мерцедес беше по същия начин
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Е разбира се, че се шунтира лесно, като вържеш 2-та кабела накъсо. Но иначе да, добре е. Но понякога е трудно пък да разбереш кой от 2-та датчика прави мизерии...
                Дейли-то е по този начин. Италианската школа. И между другото 3 пъти вече кърпя десния датчик, че изгнива кабела.
                Last edited by didod; d.m.y г., 13:31.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • Като говорим за такива системи, аз не разбирам, защо за някои неща производителят не предвижда и звукова сигнализация, освен светлинна.
                  Много полезно нещо например е звуков сигнал да съпътства светлинния при понижено маслено налягане и превишаване на температурен праг.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Като говорим за такива системи, аз не разбирам, защо за някои неща производителят не предвижда и звукова сигнализация, освен светлинна.
                    Много полезно нещо например е звуков сигнал да съпътства светлинния при понижено маслено налягане и превишаване на температурен праг.
                    За да си съсипеш колата и да си купиш нова...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Като ги гледам колко са тънки кабелчетата и в тези дебели гофрета нищо чудно да се късат и от закачане на тръни, клони............и пр.
                      Поради същите съображения замених кабелите със силиконови 1,5 кв.мм в цялото трасе в подкалника. Е да, ама не Още след първото влизане в сервиза кабелчетата се мандахерцаха отдолу, а видът на среза (под остър ъгъл и гладък срез) направо си говореше за чирпански инструмент. Обяснение и до днес нямам.
                      ...
                      155 1,6 TS 16V `96
                      166 2,4 JTD `99
                      147 1,9 JTDm 8V `07

                      Comment


                      • Е сигурно има и такива със звукова индикация... просто ние не ги знаем.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Е сигурно има и такива със звукова индикация... просто ние не ги знаем.

                          С предишната ми кола си карах по магистралата със 150 и по едно време усетих, че колата губи мощност.

                          В последствие установих, че губи мощност, защото изпарителят замръзнал.

                          А изпаретелят замръзнал, защото няма какво да тече през него.

                          А няма какво да тече през него защото антифризът изтекал през сцепено съединение.

                          Всичко това се случва за 1 - 2 минути ама кой да гледа, че термометърът забил в червеното.

                          Разминах се със смяна на гарнитура и шлайф на главата.

                          След това си направих звукова сигнализация за да не гледам през 30 секунди термометъра


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • И как изпитваш удоволствие от шофирането, ако с едното око не гледаш уредите, а с другото огледалата и ако остане време през челното стъкло
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Пичове....май имам проблем .....
                              По маркуча на турбината имам масло.....което масло не знам от къде идва....смисъл,не мога да вида.Явно иде някъде от горе......Преди имах теч на масло от гарнитурата на вакум помпата на спирачките....оправих проблема с нова гарнитура.....и това масло не идва от нея.
                              Колата не губи масло.......Някой да може да ме насочи на къде да гледам...?
                              Attached Files

                              Comment


                              • Може да е отпреди и да не си обърнал внимание, избърши го и наблюдавай, опипай всички маркучи отдолу за масло, сигурно имаш такава локвичка и върху въздушния филтър
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X